Facebook YouTube
PFS »  Zpravodajství »  Postup do I. A třídy? Radotín B musí čekat na záchranu svého áčka

Postup do I. A třídy? Radotín B musí čekat na záchranu svého áčka

Postup do I. A třídy? Radotín B musí čekat na záchranu svého áčka

13. června 2014 07:00 » Rezerva Radotína by si mohla užívat. Před posledním kolem má tým trenéra Josefa Konty v A skupině I. B třídy náskok čtyř bodů před Aritmou B a o vítězství v soutěži už nepřijde. Jenže slavit postup nemůže, zatím. Klubové áčko si totiž musí uhrát záchranu v přeboru na Zbraslavi. „Bylo by špatné, kdyby to nedokázali. Byl jsem se na Zbraslav podívat a věřím, že to zvládnou,“ tvrdí Konta.

Váš tým čeká poslední zápas s rezervou Stodůlek. Jak se na něj připravujete pod vědomím, že vaši radost může zkazit neúspěch prvního týmu?
Je jasné, že áčko je na prvním místě a jsem připravený promluvit si jeho trenérem Foldynou. Klidně mu dám pro ten zápas tři lidi, aby to derby na Zbraslavi zvládli.

A vy tedy na rozlučku s úspěšnou sezonu nabijete kádr dorostenci?
Někdo přijde. Ale musím říct, že v souvislosti s dorostem mě překvapilo, že někteří ti mladí kluci jdou radši sedět na lavičku za áčko než k nám. Neumím si představit, že je někdo v šestnácti letech unavený. To bych pochopil, kdyby někdo skládal uhlí.

To není jistě ideální. Jinak si ale musíte jaro na lavičce béčka Radotína užívat, že?
Já jsem se do fotbalu vrátil po dlouhých letech, oslovila mě rezerva Radotína a jsem rád, že jsem to vzal. I kvůli jejich bývalému trenérovi Honzekovi, kterého znám. Je to výborný člověk, ale chtěl odejít a tak jsem rád pomohl.

Vypadá to, že vás radotínský tým mile překvapil?
Když vezmu, že je to rezerva, tak tam je vidět abnormální zájem starších hráčů. A to nejen o zápasy, ale i o tréninky. Ta morálka je obdivuhodná, v tomhle směru to bylo fantastické.

Chápu to správně, že něco nebylo podle vašich představ?
Minus je ten, že jsme se občas dostali do situace, kdy nebyli lidi. Protože i áčko mělo nějaké své problémy. Takže si od nás občas vzali hráče a dorost hrál své utkání současně s tím naším. V tomhle to nebylo ideální. Některé zápasy jsme tedy odehráli v jedenácti lidech.

Někdy se v závěru soutěže stávalo, že některé z mužstev nastupovalo nekompletní. Tomu jste se ale vyhnuli, ne?
Jak jsem říkal, byly zápasy, kdy jsme nastupovali v jedenácti. V deseti lidech bych hrál nerad, to je jasné. Tady musím být vděčný pravému obránci Klímovi, který ty potřebné lidi sháněl. Já nejsem z těch, kteří by za někým jezdili a někoho přemlouvali. My jsme i některá domácí utkání hráli v jedenácti, nebo to ideální.

Chválil jste si přístup starších hráčů, tohle tedy bylo pro vás asi nemilé překvapení…
Třeba na poslední zápas jsme měli čtrnáct lidí a já jsem byl zase nadšený. Hráli jsme dobře, je to radost, když kluci plní dohodnuté úkoly. Jinak je pravda, že já jsem na podobné situace nebyl z trenérské kariéry zvyklý. Já měl vždycky k dispozici patnáct, šestnáct lidí, to je úplně něco jiného.

Možná o to je cennější, že skončíte soutěž na první příčce. Vnímáte to tak?
Jsem rád, že to zvládáme i za těchto okolností. V týmu máme vítězné typy lidí a znovu opakuji, že přístup k tréninku je abnormální.

Říkáte vítězné typy, ale na jaře Radotín B tři utkání prohrál.
Prohráli jsme třeba na Kopanině, která měla tři lidi z áčka a my jsme naopak hráli v jedenácti. Když si soupeř vezme takové posily, tak na to prostě nestačíme. Navíc jsme dostali blbou branku…

A co další zápas s Březiněvsí?
Tam byl tým beze mě, měl jsem infarkt.

Cože? A to už jste zpátky na lavičce?
Já už jsem vedl tým v dalším mistráku. Jen na tomhle zmíněném utkání jsem nebyl. Vím, že jsme v Březíněvsi prohráli vlastní nedisciplinovaností. To jsem byl naštvaný.

Nezakážou vám v téhle situaci lékaři trénování?
Nevím. Já bych si ho stejně nedal vzít.


Očima Richarda Bogdanova, sekretáře SC Radotín

„Chceme na Zbraslavi uhrát takový výsledek, aby nás ostatní zápasy v posledním kole přeboru nemusely zajímat, chceme si to uhrát sami. Je jasné, že béčko bude v posledním utkání oslabené. Bude doplněno dorostem.“

René Machálek

Soutěže

Soutěže